Vissza az előző oldalra
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/jéghegymodell.png

A jéghegy

Szerző: mapix

mapix

Szerencsére nemcsak a jéghegy csúcsát látjuk, hanem betekintésünk van a felszín alá is. Ha pedig ismerjük a “tenger mélyén rejlő” lehetőségeket, könnyebben építhetünk stratégiát a különböző platformokon. Hiszen a social media algoritmusok folyamatosan fejlődnek és mint marketingszakemberek, a mi munkánk, hogy megértsük, hogyan működnek ezek a felületek, tartalmaink optimalizálása érdekében.

 

Hogy minél előkelőbb helyen szerepeljünk az internetes keresők találati listájában, és minél több – az adott téma iránt érdeklődő – ember látogassa meg a weboldalunkat, ki kell használnunk a SEO adta lehetőségeket. Ehhez hozzátartozik, hogy közösségi média linkeket építünk, de nem mindegy, milyen formában osztjuk meg tartalmainkat, mert minden csatorna mást helyez előtérbe.

De mik ezek a platformok és az aktuális algoritmus állapotok (természetesen a teljesség igénye nélkül)?

Facebook a hírfolyam a jelentőségteljes interakciókra koncentrál, tehát nagyobb hangsúlyt fektet a barátokkal, családdal kapcsolatos tartalmakra és a beszélgetést kezdeményező tartalomra.

Twitter idő szerint rangsorol, hogy a felhasználók a legfontosabb (de még mindig aktuális) tartalmat lássák.

Instagram, ami vizuálisan népszerűsít, ezáltal kapcsolatokat épít, hogy a legtöbb ember számára mutassa a legjobb tartalmat.

Linkedin az elkötelezettség és a kapcsolat erőssége alapján rangsorolt ​​tartalmak császára, erős üzleti tartalmak platformja.

Pinterest a korábbi felhasználói interakciók alapján egyfajta „irányított keresést” biztosít,hogy segítséget nyújtson a felhasználóknak több olyan tartalom felfedezésére, ami épp a szívük vágya.

A konklúzió, hogy tudatosan biztosítsuk a userek számára leginkább releváns tartalmat, így könnyebben találnak meg minket, és a weboldalunkat, aminek az elkészítésében szintén tudunk ám segíteni!

mapixA jéghegy