https://mapix.hu/wp-content/uploads/2019/03/maxresdefault.jpg

Kellenek a Facebook sztorik az Eseményekbe!

Szerző: mapix

Jó kis cím, de mit jelent? 🙂

Jól tudjuk, a marketing stratégia elengedhetetlen része lett mára a közösségi média jelenlét. De mikor van értelme megjelenni egy cégnek a Facebookon? Egyszerűen akkor, ha van cél és hozzá simuló stratégia. A cél elsősorban mindig a cég körüli közösség aktivizálása. Social media stratégia nélkül pedig “csak úgy” megjelenni semmi értelme. Akkor van értelme, ha olyan kommunikációt folytatunk, amiből remélhető némi profit.

A közösségi média platformokon való megjelenés sok esetben kulcstényező lehet a sikerhez, ehhez azonban szükségszerű, hogy a vállalatok megértsék ezeknek a  platformoknak a természetét.

Vannak olyan funkciók, amit jelenleg kevesen használnak Facebookon, pedig óriási potenciál van benne, ez pedig a Történetek funkció. A Facebook nem adja fel annak a lehetőségét, hogy ezt népszerűsítse, ezért azt találta ki, hogy az egyébként szuperül konvertáló és a legtöbb cég által jól használt Eseményekkel fogják összekötni a pár másodperces sztorikat. Ennek az az oka, hogy az Események az egyetlen olyan funkció, ami miatt az emberek még visszajárnak a Facebookra.

Miért lesz ez hasznos?

Az eseményeken belüli történettel nemcsak élménymegosztásra készülnek, hanem matricák hada fogja lehetővé tenni azt, hogy az esemény résztvevői interaktívan reagálhassanak a történésekre, információkat tudhassanak meg az eseménnyel kapcsolatban. Azaz: a sztorik segítségével megnézhetik, hogy kik jelöltek még vissza az eseményre, ráadásul ezen keresztül egy külön csoportbeszélgetés is indítható azok között, akik válaszoltak valamelyik történetre.

Hiába népszerű az Instagram, a Facebook fontosnak tartja az Eseményeket és energiát fektet be a fejlesztésére. Mi pedig nagyon várjuk ezt az izgalmas funkciót! 🙂

mapixKellenek a Facebook sztorik az Eseményekbe!