https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/07/1.png

BILK weboldal fejlesztés

Szerző: s303ds_5w6t50dv

Az új weboldal az új arculatnak és filozófiának a leképezése, melynek köszönhetően az információk tiszta, átlátható formában válnak elérhetővé. A célunk az volt, hogy olyan felületet alkossunk, amelyen a felhasználók egyszerűen és kényelmesen tudjanak navigálni, ...
Tovább
s303ds_5w6t50dvBILK weboldal fejlesztés
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/06/Facebook-Post.jpeg

5 B2B online marketing trend, mely alakítja 2018 sikereit

Szerző: Mezőfi Nóra

Az online marketing világa szélsebesen változik: új technikák pillanatok alatt kiütik az eddig sikeresnek vélt módszereket. Legtöbbjük olyan, mint a forgószél, amilyen gyorsan jönnek, olyan gyorsan le is cseng a hatásuk, míg más módszerek, eszközök

Tovább

Mezőfi Nóra5 B2B online marketing trend, mely alakítja 2018 sikereit

Ez történik a Szegedi Szabadtérin előadás előtt

Szerző: timi

Az előadások előtti pergő pillanatokkal idézi meg a Dóm téri fesztiválhangulatot a Szegedi Szabadtéri legújabb kisfilmje. A koncepció szerint a kamera végigmegy a Dóm téri helyszíneken, a színpadtól elkezdve az öltözőkön át a tizenhat méter

Tovább

timiEz történik a Szegedi Szabadtérin előadás előtt
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/digitális-marketing_ecommerce.jpg

Hogy kapcsolódik össze az e-kereskedelem és a digitális marketing?

Szerző: mapix

Mi is ez az E-commerce, azaz az e-kereskedelem? Egyszerűen megfogalmazva, az e-kereskedelem az online kereskedelemre vonatkozó tranzakciókat jelenti. Az elektronikus kereskedelem az árucikkek és szolgáltatások elektronikus úton – elsősorban az interneten való eladása, vásárlása, illetve cseréje. Ez azt jelenti, hogy ha vásárolsz

Tovább

mapixHogy kapcsolódik össze az e-kereskedelem és a digitális marketing?
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/elemzes.jpg

Az elemzés – ez nem csak üzlet

Szerző: Mezőfi Nóra

Egy nem reprezentatív felmérés szerint 10 cégből 9 nem használ SWOT elemzést üzleti folyamatai menedzselése során. Vagy legalábbis nem tudatosan és nem készül róla egy átfogó dokumentum. Ennek egyetlen logikus magyarázata lehet: nincsenek tisztában a

Tovább

Mezőfi NóraAz elemzés – ez nem csak üzlet
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/munkáltatói-márkaépítés.jpg

Munkáltatói márkaépítés

Szerző: mapix

A vállalatok toborzási, elkötelezési és megtartási nehézségei egyre több cég figyelmét irányítják a munkáltatói márkaépítésre (employer branding). Miért fontos ezzel foglalkozni?  Gondoljunk bele, a jelöltek zöme utánanéz az adott vállalatnak a jelentkezés előtt. Szerintünk szinte mindenki.

Tovább

mapixMunkáltatói márkaépítés
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/maradj_a_palyan.jpg

A dolgok nagyon gyorsan változnak! Maradj a pályán!

Szerző: mapix

A fogyasztók az őket körülvevő rendszerek folyamatos finomításához, formálásához alkalmazkodva, azokat megtanulva egyre intelligensebbé válnak és egyre tudatosabbá a reklámzaj pedig egyre erősebben, intenzívebben dübörög mindenki fülébe. Az online világ térhódítása rendkívül gyorsan alakítja, módosítja

Tovább

mapixA dolgok nagyon gyorsan változnak! Maradj a pályán!
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/online_marketing.jpg

Kis- és középvállalkozások illetve a digitális technológia

Szerző: mapix

Tapasztalataink alapján zömében a kis- és középvállalkozások alkalmazkodnak leglassabban a digitális technológiákhoz és online marketing stratégiákhoz. Számukra ugyanis a legkorszerűbb marketing trendek követése nem tűnik elsődleges fontosságúnak, számtalan egyéb, őket terhelő felelősség mellett. Ezekben az

Tovább

mapixKis- és középvállalkozások illetve a digitális technológia
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/tartalommarketing.jpg

2018-AS TARTALOM TREND: RÖVID, TÖMÖR, VIDEÓS

Szerző: mapix

A sikeres digitális marketinghez elengedhetetlen a tartalom marketing.  2018-AS TARTALOM TREND: RÖVID, TÖMÖR, VIDEÓS A kiváló minőségű, vonzó tartalmak ösztönöznek és elkötelezettséget váltanak ki és ez nem egy olyan stratégia, amely csak a nagy márkák

Tovább

mapix2018-AS TARTALOM TREND: RÖVID, TÖMÖR, VIDEÓS
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/12signsofbreastcancerusinglemons.png

Mi a legjobb mód arra, hogy az emberek beszéljenek a márkádról?

Szerző: mapix

Célszerű megvizsgálni, hogy egyes márkák hogyan használták fel a közösségi platformokat, hogy ösztönözzék a közönségüket. Mutatunk egy példát! Egy nonprofit szervezet 12 citromot használt fel a #KnowYourLemons kampányában a mellrák különböző figyelmeztető jeleinek magyarázatára. Ez

Tovább

mapixMi a legjobb mód arra, hogy az emberek beszéljenek a márkádról?