Vissza az előző oldalra
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/05/12signsofbreastcancerusinglemons.png

Mi a legjobb mód arra, hogy az emberek beszéljenek a márkádról?

Szerző: mapix

mapix

Célszerű megvizsgálni, hogy egyes márkák hogyan használták fel a közösségi platformokat, hogy ösztönözzék a közönségüket. Mutatunk egy példát!

Egy nonprofit szervezet 12 citromot használt fel a #KnowYourLemons kampányában a mellrák különböző figyelmeztető jeleinek magyarázatára. Ez egy nagyszerű példa arra, hogy egy hashtag egy érdekes tartalom számára is releváns lehet. Mivel a kép a hashtaghez kapcsolódik, az üzenet is célba ér: a nők számára világossá válik, mit kell keressenek, ha otthon megvizsgálják magukat. Nem meglepő, hogy a kampány növelte a tudatosságot és segített a Worldwide Breast Cancernek, hogy több mint 300%-kal haladja meg célzott adománygyűjtését.

Tehát mivel tudsz kellő hatást elérni?

Szükséged lesz egy hashtagre, amely kapcsolódik a kampányodhoz és egy könnyen érthető, humoros képre, amely képviseli az üzleti tevékenységedet és segíti a kampányodat. Gondoskodj arról, hogy a kampányaid kapcsolódjanak a termékhez/szolgáltatáshoz! Ha pedig nincs ötleted vagy a megvalósításban lenne szükséged segítségre, keress fel minket.

mapixMi a legjobb mód arra, hogy az emberek beszéljenek a márkádról?