Vissza az előző oldalra
https://mapix.hu/wp-content/uploads/2018/10/Ad-Sizes-Blog-Post_Artboard-9.png

Te a megfelelő képméreteket alkalmazod a social médiában? – 2018

Szerző: mapix

mapix

Ahogy a legtöbb social media felületen, úgy a Facebookon is az mutatja a vállalkozásod sikerességét, hogy figyelmet fordítasz a részletekre, így kiváló minőségű – és a platform elvárásait (méretileg) teljesítő – képeket osztasz meg a közönségeddel. Ezt az is alátámasztja, hogy a Pinterest felhasználók 69% -a vásárolt valamit, amit a platformon végzett keresések során talált a szépen megkomponált képek között.

A makeawebsitehub.com csapata minden évben – így 2018-ban is – összeállítja a “Social Media Image Sizes Guide”-t, amely a legfontosabb közösségi csatornákon használt kép- és videóméreteket tartalmazza, és amelynek segítségével te is a legjobb benyomást keltheted üzleti és személyes profiljaidon.

Lássuk azokat a méreteket!

Talán az egyik legsokszínűbb méretlehetőségeket biztosító Facebooknál ezekre a dolgokra ügyelj:

Profilkép: 180×180 px
Borítókép: 820×310 px
Megosztott kép: 1200×630 px
Megosztott link képe: 1200×627 px
Kiemelt kép: 1200×717 px

A hirdetésekre hatványozottan igaz, hogy figyelembe kell venni a képet méretét a tervezéskor. Hiszen te sem szeretnéd, ha a kampányaid alulteljesítenének, ugye? 🙂

Az általános érvényű szabály a képek felbontására az 1200×628 px, de like szerző kampányoknál 1200x 444 px-es képekkel kell előrukkolnod.

Kreatív hirdetések?

Naná! Szabadon szárnyalhat a fantáziád a Carousel, Collection vagy Canvas hirdetéseknél.

A Carousel az egyik legjobban strukturált és leglátványosabb hirdetési forma, ha kellő időt fordítasz minden egyes kártyára és az együttes látványuk tökéletesítésére. A kártyák felbontása: 1080×1080 px, 2-10 db kártya között tervezz!

A meggyőzés és a vásárlás előkészítésének a fázisában érdemes használnod a Collection hirdetéstípust, valamint a különlegesebb, szezonális ajánlatok esetében is szép számokat remélhetsz tőle. Így néz ki:

Forrás: 7blog.hu

A fő kép felbontása 1200 x 628 px legyen, a termékfotóké pedig: 600 x 600 px.

A Canvas vagy más néven vászonhirdetés egy azonnal betöltődő, teljes képernyős élményt nyújt a felhasználóknak a mobiltelefonjukon. Ha úgy tetszik, egy mini landing page-ként is megfogalmazhatjuk. Abban az esetben ajánljuk leginkább, ha a hirdetésed és a weboldaladon történő vásárlás közé egy közbenső lépcsőfokot még szükségesnek érzel beiktatni, mert segíti a leendő vásárlót a meggyőzésben.

Most biztos azt kérdezed magadban: „Ugyan hogyan segítené?”

De hidd el, ez a hirdetéstípus lehetőséget nyújt a terméked kreatív bemutatására, hiszen a képek mellett videót, carouselt és gombokat is be tudsz ágyazni. A canvasen belüli képek felbontása 1200×620 px legyen.

 

További méretekért görgess lejjebb, ha további kérdések merülnek fel benned, akkor pedig keress meg minket! 🙂

 

mapixTe a megfelelő képméreteket alkalmazod a social médiában? – 2018